Novinka vždy znamená zmenu

26.10.2009 22:26

No, nadpis naznačil to, čo som chcela povedať a tak môžem prejsť rovno k veci: Táto rubrika vznikla preto, aby ste boli informovaní, či sa niečo nové na stránke stalo, čo sa môže udiať, a prípadne o nejakých citových výlevoch :D Túto rubriku budem viesť ja, teda Alicka, pretože som na ňu nástojila a tak si ju chcem viesť, pretože rada píšem texty na štýl blogových príspevkov, lenže nakoľko je moja osobná stránka ešte vo výstavbe, tak sa budem realizovať tu :) Nepýtam sa na súhlas, proste som tu :) Voilá :)

Dosť dobrý nápad chce zrealizovať v tomto čase chýbajúca Viki, a je to rubrika Mimoškolské aktivity. Ako ona sama na Skype napísala, bude to o:

[24. 10. 2009 12:57:18] Viktória Šutová: ze ci by sme na stranke nemohli urobit rubriku mimoskolske aktivity
[24. 10. 2009 12:57:38] Viktória Šutová: (kruzky,sutaze,aktualne veci a projekty)
[24. 10. 2009 12:57:38] •̪̀͡●๖ KaTaKiMiKa •̪̀͡●๖: a čo by v nej presne bolo? :)
[24. 10. 2009 12:57:55] Viktória Šutová: o kruzkoch ktore bezia v triede o uspechoch

Tu to máte, v ankete ste hlasovali všetci za áno, tak nevidím problém v realizovaní :) Bude to možno dlhšie trvať, no v redakcii nikoho nenaháňame  :) Správcom spomínanej rubriky bude Viki :)
  

—————

Späť